terajunior's FotoPage

By: terajunior terajunior

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  >  >>]    [Archive]
Sunday, 17-May-2009 10:52 Email | Share | | Bookmark
majlis persandingan meriah

sampai malam tu
orang kuat kenduri...
qayyum yang encem..
View all 12 photos...
9 mei 2009...bertempat di dewan sekinchan satu majlis persandingan bertemakan warna biru berjalan dengan penuh meriah sekali.pada malam sabtu,di rumah andak di taman harmoni telah diadakan majlis kenduri arwah..ramai sanak suadara tiba pada malam tu..keesokan paginye kami berkumpul di dewan untuk menyaksikan upacara adat cukur jambul untuk anak buah baru kite iaitu QAyyum...Qayyum nampak kiut la...comel je...almaklulm la lahir seberat 2kg je..tp kini dah betambah berat.hehehe.terpancar wajah kegembiraan di muka abg jalil n k.yus...tahniah..
majlis berjalan lancar dengan ketibaan para tetamu dikalangan saudara mara sebelah andak perempuan,arwah andak lelaki,saudara paman nuri serta org2 sekinchan.majlis tu sungguh meriah.bayangkan.tetamu dr oversea pn ade(kengkawan anjenal dari jakarta n uncle tony)..pengantin berarajk dr tg karang bersama-sama bigbikes..pehh...gempak jalan raya dibuatnye..tp pengantin takde la naik motor..kalo dak mau tecabut bulu mata ain..hehehe(gurau je...)pengantin diiringi flowergirl yang comel2...ade cerita disebalik flower girl tu!!(syira)hehehe.mesti dia besar nnti tesenyum melihat bj yang dipakai tu...
ahli2 teraju ni memang sporting...time makan beradap pengntin dihiburkan dengan tarian chaka-chaka...bukan sahaje pengantin tp semua yang hadir terhibur..selepas tu kody n trisya turut menyanyikan lagu pudar bersama penari2 cilik...geram je tengok...hehehe..kecik2 lg dah mewarisi bakat2 teraju senior...
buat pasangan pengantin TERAJUNIOR sekali lagi mengucapkan SELAMAT PENGANTIN BARU...semoga kekal selamanya....next year agaknye kite banyak wat kenduri cukur jambul kot...HEHEHE
ape2 pun...
ape yang penting??
KERJASAMA.....


Sunday, 17-May-2009 07:39 Email | Share | | Bookmark
persandingan ucid & ain di KKB

ucid bedebar2 nak dinikahkan...hehehe
mak andak dan kaum wanita lain turut menyaksikan pernikahan
ain menunggu penuh sabar...ke gemuruh!!
View all 20 photos...
untuk kali ke2 dalam tahun ni ahli terajunior telah melangkah ke alam perkahwinan...secara tidak langsung dengan itu ahli terajunior kite telah bertambah...alhamdulillah...................
majlis pernikahan dilangsungkan di surau berdekatan rumah nurul ain...majlis berjalan lancar...kemudian kami berkumpul untuk majlis persandingan yang diadakan di kelab golf rawang...perarakan yang meriah diiringi sanak saudara dan paluan kompang...semoga pasangan bahagia selamanya dan dikurniakan anak yang comel,soleh dan solehah....


Tuesday, 28-Apr-2009 10:17 Email | Share | | Bookmark
Undangan Majlis Perkahwinan

Mukosurek1
Mukosurek2
Mukosurek3
View all 4 photos...
Jemput2 dtg ke majlis perkahwinan kami. Sebarang pertanyaan sila hubungi

Ucid/Acid/Murshid : 012-6511074


Monday, 20-Apr-2009 02:41 Email | Share | | Bookmark
Bakal ahli Terajunior

Keciknye la haiiiii...
Muka mesti ketat, baru ble jd polis..
Cover macho time tgh tdo...
View all 6 photos...
Ha ni la bakal ahli Terajunior... Anak kepada Polis Jalil dan Yusmila..
Beratnya 2kg je.. Namenya Qayyum....
Kejenye tdo and suke sgt termenung. Bangun time nak susu and nak berak je.. haha.
Qayyum ni ske sgt brendam. Slalunya baby kalo mand mest nangis, Qayyum ni lain plak, bile abis mandi baru nk nangis.. ske sgt men air..


Saturday, 21-Mar-2009 11:36 Email | Share | | Bookmark
PEMBUKA TIRAI PERKAHWINAN 2009

bersiap untuk menghantar pegantin
membawa barang hantaran
apai disiapkan oleh pak joe
View all 57 photos...
wahai terajunior2 sekalian.....................
ade berita baru korang perlu tau!

firstly nak ucapkan TAHNIAH buat pasangan MUZAFFAR & HAFIZAN....kawin gak apai akhirnye...14.03.09 tarikh keramat,tercatatlah sejarah buat pasangan mempelai dimana tarikh tu menjadi tarikh pernikahan buat apai & hafizan...sebanyak lebih kurang 10 kereta mengiringi pengantin belah lelaki..(cerita selanjudnye dlm buletin TERAJU k)

Tp kalau korang nak tau, terer btul apai ni...dengan hanya sekali lafaz sahaja sah la apai menjadi suami...(dia cakap 3 bulan practise!!).yg kelakar tu,bukan dia yg berpeluh,tokkadi tu yg berpeluh sampai tersasul panggil MUHAMMAD HAFIZAN!hehehe...org keliling ape lg,tegelak la!!
Anyway..kitorang doakan semoga bahagia selamanya..cepat dapat anak betambah lg ahli terajukan!!!

Tahun 2009 ni nampaknye apai la pembuka,,.tp dgr2 citer ramai yg mengikut lepas ni..hehehe .bagus la..seronok ade kenduri2 ni...

ape2 pn..
ape yang penting??KERJASAMA......


[<<  <  [1]  2  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net